Lilia Strîmbanu











{Decembrie 7, 2009}   În premieră:Anul acesta RMoldova va petrece revelionul fără un preşedinte

Ca de obicei, comuniştii ne-au dovedit că sunt statornici, statornici în încăpăţînarea lor de a nu vota preşedintele. Deci,mergem spre anticipate…Cu toată stăruinţa lui Lupu, închegată cu cea a lui Diacov de a le arunca praf în ochi membrilor PCRM(pentru că altfel nu pot s-o numesc), aceştia au fost fermi pe poziţia lor sau au fost impuşi pe alocuri s-o facă…Nu vreau să le dau dreptate (majoritatea celor cu care am discutat privesc negativ posibilitatea unor alegeri anticipate), totuşi eu aş fi procedat la fel…Cum poţi să alegi dintr-un singur lucru? E lipsit de orice logică. A alege deja presupune existenţa a cel puţin două alternative. De altfel, ar fi o nebunie să distrugi cu mîna ta propria-ţi făptură( îl am în vedere pe V. Voronin, unele voci spun că de fapt e Tkaciuk), chiar şi în favoarea interesului naţional…Pentru orice partid interesul primar nu este cel naţional, ci cel de a-şi menţine pentru o perioada cît mai îndelungată popularitatea şi segmentul de electorat…asta e părerea mea subiectivă, dar cred că mulţi vor fi de acord cu mine. Scopul scuză mijloacele- o deviză valabilă pentru orice fracţiune, este îndeosebi reprezentativă pentru PCRM,ceea ce au şi demonstrat…

Buna Lilia,

sunt Cristi Bucur de la ziarul Impact din Canada, as vrea sa intru in contact cu tine, dar nu am nicio adresa. Imi poti trimite un mesaj?

Mersi.



Lilia says:

adresa mea de email este lilia.str@gmail.com



Lasă un răspuns

et cetera
